23 Eylül 2007 Pazar

(P)Itırımda iftar:)

Öğlen telefon açtım arkadaşım ıtır'a,açtı telefonu ama sesi tuhaf geliyor,dedim birşeymi var yok dedi.
halbuki sanki tanımamış yada şaşırmış bir ses tonu sonra hoşbeş derken işin kokusu çıktı ortaya:)
meğersem bunlar bizi iftara davet ediceklermiş(birkaç arkadaşımızla daha)ve beni arıyacakmışki ben onları aradım,eşiyle şaşırmışlar
müneccimmisin ne dedi zaten:)
anlıyacağınız akşam ıtır'da iftardaydık,güzel bir sofraydı hala çok ama çok tokum:)

şu üstünde mısır olan salatanın tarifinide bir ara vericeğim,nefis bir salataydı:)
menüyüde sayarsak

Patates çorbası
güveç
pilav
kıymalı börek
zeytinyağlı biber dolması
zeytinyağlı beyaz lahana dolması
çiğköfte
yoğurtlu kırmızı biber salatası
patlıcan salatası
tavukgöğsü
fıstıklı baklava

çok güzel çıkmış fotoğraf:)











buda ismi üzerinde polemik olan ıtır'ın eşinin
ordövr tabağı:)



1 yorum:

  1. Sevgili Mutfak Havlusu tebrik ederim bu yeni paylaşımın için...
    Leziz tariflerinin devamını dilerim...

    YanıtlaSil

Portakallı Yer Elması

İki tarif ekleyip kaçacağımı sananlara iki kez merhaba!  :-) Yok yok sözümüz söz olsun. Kayıt altına alıyoruz.Şahitliğimiz bir önceki...