4 Mart 2014 Salı

5 yıl sonra yeniden Damla Çikolatalı kurabiye :-)


Bu kurabiyeyi ne zaman görsem aklıma fakülteden arkadaşım Hilal geliyor nedense..
Hatta bir gün yapıp getirmişti "bak Zeynep senin kurabiyelerden yaptım" :-)
Üniversitede iken bu kurabiyelerden çantama atardım,bizim 5 güzel müverrih ekibiyle Edebiyat Fakültesi'nin bahçesinde çay ile yerdik..Ne günlerdi ah!
Bugün uzun bir aradan sonra yaptım,hatta tarifi açtım kontrol için ve baktım ki ben daha 2 yıllık bir blog sahibi iken yazılmış bu tarif!
Fotoğrafı yenilemek lazım diye düşünüp tarifi de hatırlatmış olayım istedim..
Şimdiden herkese afiyetler olsun..
***
Tarif için tık tık :




8 yorum:

  1. benim de yeniden fotoğraflanması gereken kurabiyelerim var ama hiç mutfağa giresim yok yine bu ara.


    ellerine sağlık ama ama ama gözüm mimozada ::))

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf çok şık olmuş.Ellerinize sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok lezzetli görünüyorlar banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. arada revizyon şart :)
    ellerine sağlık zeynepciğim..
    :*

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, size daha önce mail atmıştım ama gitmemiş olma ihtimaline karşı yeniden yazıyorum.

    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
    Huma S.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık, sevilen tarifleri yenilemek, tarifi de mutlu ediyor görenleri de :)
    Damla çikolatalı çook severim , afiyetler olsun.

    YanıtlaSil

Portakallı Yer Elması

İki tarif ekleyip kaçacağımı sananlara iki kez merhaba!  :-) Yok yok sözümüz söz olsun. Kayıt altına alıyoruz.Şahitliğimiz bir önceki...