10 Şubat 2012 Cuma

Güzel göz ve gönlün tezahürü=>Papatya Prenses!

 Hiçbir ayrıntı atlanmamış ama bu tabaklar artık sözün bittiği yer idi!
2 koca dilim!
Nefisti bakın,alın tarifi ve kesinlikle yapın.
 Kırmızı biber eklemeyi öğrendim bende makarna salatasına,bir dahakine böyle yapacağım zaten güzeldi ama biberle harika olmuş
Ya kayığım için ne demeli?
Bugün 1 haftayı geçti fotoğraflarla sadece hissedebildiğiniz o güzel gün geçeli..
Evet kaç gündür bu sofrayı yayınlamak isteyip tuşlara bastığımda hissetiğimin tezahürü olmasını istediğim cümleleri kuramamamaktan ötürü erteledim durdum.Aslında şu an da ne yazacağımı bilemiyorum ama başladık bir kere!
Geçen hafta sofrayı tabakları,özeni,uyumu ve hislerime tekabül eden hali gördüğümdeki ilk şaşkınlığım bir fotoğraf karesine sığdırılıp dondurulsa idi ve yıllarca bakıp bakıp dursaydık dedim kendi kendime.
Bu sayfayı takip etmeye çalışanlar,facebook ta görenler ya da beni özel de tanıyanlar bilirler benim ruhumda ki "deniz"tutkusunu,ayakkabı seçerken bile çapa desenlisini bulan kek&kurabiye üzerine konan kapağı deniz motifli alan yatak çarşafını deniz kabuğu desenli alan daha bu uzayıp gidebilir işte velhasıl böyle iken bunu Papatya prenses benden de öteye taşıdı!
Harika bir masa,sıcak tebessüm ve yanında nefis lezzetler!
Dilerseniz onun sayfasından da onun anlatımıyla görmek için tık tık
Onların hiçbirini anlatmayacağım herbirinden kaç tane yediğimi diyeceğim ve herkes kendince anlayacaktır.

Küçük bir not eklemem istendi sofranın sahibi tarafından.
Bu sofrada sadece iki kişi idik,Papatya Prenses ve ben.
Varın siz düşünün benim nasıl ertesi güne de acıkmadığımı.
Şu an 2 kase olsun yerim.Papatya Prenses tarifi verince hemen denesin herkes çünkü ben de deneyeceğim.
Yanına muhabbet ekleyince bu kekte daha bir güzel oluyor
3 tane de poğaça ekleyin:-)
Papatya Prenses detayları atlamamış ben de yayınlarken atlamayacağım!Bu arada o tuz hikayesinde ki başarını da herkese anlattım:-)
Bu kadar çok lezzetten yiyip birde kurabiyeden 3 tane yenir mi?
:-)
Fenerler yol gösterici özelliğini taşırlar işleri budur ama insanlar gibi bilmişlik taslamadan yaparlar bunu ışıklarını dönerek verirler suyun üzerinde süzülen gemilere..
 Sofra yetmemiş hamarat ev sahibi için üzerine birde bunu getirip "bu da senin"dediğinde daha şaşırmamam gerektiğini anladım.Kutu hazırlanırken de zevklerim düşünülmüş ama ya içindekiler?
 
 İşte onlarda da kırmızı sevmem,kitaplar ile aramın ziyadesiyle iyi olması gibi ayrıntılara da özen gösterilmiş.
İncelik görüntüye dayalı hallerle değil ayrıntılar ile en iyi gösterilendir.Ben bunu hissettim rabbim herkese yakınında bunu hissettirebilecek kişiler nasip eylesin her daim.
Buradan tekrar tekrar teşekkür ediyorum yaşadığım güzel zaman için.

20 yorum:

  1. Gözlerim doldu okurken,hem sevinç hem hüzün karışık.. Dudağımın kenarında bir tebessüm..

    Ruhumdan ruhuna yansıtabilmişsem demek ki doğru yoldayım ve doğru insanım..

    Doğrularla yanlışları, çürüklerle sağlamları acı şekilde ayıkladığım son yıllarda durup kendimden düşpe ettiğim anlar olsa da böyle güzel sözler duyup, gözlerim hüzünle de olsa ışıldıyorsa evet doğru yoldayım ve doğruyum..

    İyi ki varsın, iyi ki soframı neşelendirdin, bereketlendirdin..

    Afiyetler olsunnn...Daha güzel sofralarda daha leziz tariflerle hep bir olalım inşallah!

    YanıtlaSil
  2. ZEYNEPCİM SADECE FOTOĞRAFLARLA BAKMAKLA NELER HİSSETTİĞİNİ ANLIYABİLİYORUM. HERŞEY MUHTEŞEM GERÇEKTEN.

    YanıtlaSil
  3. senin objektifinden ayrı bir güzel çıkmış masa..tabaklara bayıldımm..fenere..kayıklara..papatyacım çok sevdiklerine hazırlamış belli :) tuz olayını anlamadımm! :)

    ne güzel muhabbetiniz daim olsun

    YanıtlaSil
  4. Allah muhabbetinizi arttırsın maşallah diyorum, prensesimizin ellerine kollarına canına sağlık sahiden herşey her bir detay mükemmel görünüyor, yiyenlere afiyetler ola :)


    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Zeynep söylesene bu sofrada sadece ikimiz vardık diye :))

    YanıtlaSil
  6. Zeynep'cim Papatyam candır,bir tanedir,onunla dost ve kardeş olabilmek bir ayrıcalıktır.Bu anlamda çokkkkkkkkkk şanslıyız,Rabbim dostluğunuzu daim etsin.
    Onun o güzel yüreğiyle hazırladığı sofralarda ağırlanmak onurdur,darısı başıma:)))Hediyelerini iyi günlerde kullan sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok güzellerr:)
    hediyelerini sağlıcakla kullan canım..
    papatyama gelince,böylesine güzel bir dostun ellerinden bu lezzetleri ve bu dotluğu yaşayabilmek çok büyük bir şansss..
    daim olsun dostluğun(M)uz:)
    GÖNÜLDEN MUHABBETLE CANIM..

    YanıtlaSil
  8. Papatya Prenses'i uzun zamandır takip etmekteyim.Sizide onun listesinden görüp bir kaç vakittir takip etmeye başlamıştım. Bu ilk yorumumda onun vesilesiyle olcak.
    Kendisine yakın olmayı,tanışabilmeyi çok isterdim.Ne mutlu size böyle güzel bir dostluğunuz olmuş. Sofrasına,ince düşüncelerine her çaman hayranım zaten. Allah emeklerini zayi etmesin.
    Şahnıza gelince, ne mutlu size ki onu anlayabilen nadir insanlardan olmuşsunuz. Rabbim dostluğunuzu daim etsin.

    Sevgilerimle Özlem

    YanıtlaSil
  9. bu servis bana denize lüks bir yatla gezi şıklığı hazzını verdi.ama kızlar gerçek o ki sağlıksız besleniyorsunuz..benden söylemesi

    YanıtlaSil
  10. Cok sIk , cok ozenli bir masa, masallah :)

    YanıtlaSil
  11. Zeynepcim ne güzel, özenle, dostça ve sevgiyle hazırlanmış bir sofra bu:).
    Hediyelere de bayıldım, güle güle kullan.
    Daha nice güzel sofralarınız olsun böyle;).
    Sevgiler, öpücükler..
    aslı

    YanıtlaSil
  12. Cok guzel olmus. Hepsi nefis. Gercektende bunlarin hepisinden bir kac tane yemek zaten bir hafta yeter mideye..
    Hediye de guzel gule gule kullanin..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Deniz temalı sofranız ne kadar şık olmuş.
    Yiyecekler de bir harika görünüyor, tariflere teketek bakacağım.
    Sohbete doyum olmamıştır. Yapanlara, yiyenlere, bizlerle paylaşanlara teşekkürler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ohh Papatyamla sefanız olmuş bir güzel :)) Zaten masanın şıklığına bayılmıştım Papatyacığımda..

    Allah arttırsın Zeynepçim, muhabbetiniz daim olsun..

    YanıtlaSil
  15. Merhaba...
    Blogunla yeni tanistim...
    Cok hosuma gitti ve takip ediyorum artik...

    Nem henüz yeniyim sende buyur gel istersen....

    YanıtlaSil
  16. Maşallah ne güzel bir masa ve menü hemde iki kişi için:))afiyet olsun

    YanıtlaSil
  17. Bu kadar güzel bir sofra olabilir, papatya prensesin ellerine sağlık. Sana da afiyetler olsun arkadaşım :) kekden sonrasını sayamadım :)Tarifler birbirinden güzel ama beşamel soslu ıspanağı inşallah deniyeceğim.
    Sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
  18. Nefis bir masa tek tek yazamıcam ama görüntü harika. Ellerinize saglık ikinizinde..

    YanıtlaSil
  19. Zeynepciğim bu yazıyı atlamışım ben. Papatyamın inceliği ve dost sevgisi yansımış her detaya . Emeklerine sağlık .Onun yorumunuda gözlerim dolu dolu okudum. Hepinizin Allah gönlüne göre versin sevgiler

    YanıtlaSil

Supangle

Bu tatlıyı ne zaman yesem,yapsam annemin eski evimizin küçük mutfağında gösterdiği çaba hep aklıma gelir. Mikser,blender yok iken süzgeç...