23 Kasım 2007 Cuma

Kufu ne diye sorucaktım daha/içimde tuhaf bir sıkıntı vardı

sınavım vardı bugün gecikmeden rahat rahat gittim,sınavda uyuklamadımda herşey iyi gitti sonrasında sinemaya gitmeyi düşünmüştüm gittimde
ama sınavdan beri sinemayada dışarda içimde tuhaf bir sıkıntı var eve geldim bir iki şeye canım sıkıldı onlara yordum olsun Allah daha başka keder vermesin dedim ki bilgisayarı bir açtım bu haber,tamda elimde telefon vardı arkadaşım Zeynep ne oldu sustun dedi,inanamıyorum dedim sadece Esra'nın ölüm haberine inanmak zorunda olsakta inanamıyorum.
ilk blogunu görünce Elazığ lafını görünce hemen mail atmıştım demiştim bizim oralardan sonra oda mail atmıştı birde bayramda mailleşmiştik her daimde takipçisiydim.
diyecek söz yoktur..
Allah rahmet eylesin,Ailesine sabırlar versin...
duamızdan Esra'yı eksik etmeyelim arkadaşlar...

http://esranintaziyedefteri.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Supangle

Bu tatlıyı ne zaman yesem,yapsam annemin eski evimizin küçük mutfağında gösterdiği çaba hep aklıma gelir. Mikser,blender yok iken süzgeç...