13 Mayıs 2012 Pazar

Tebessüm Sofrası


Güzel sofralar güzel muhabbetlerle bu sıfatı kazanıyor..
Güzel insanlar güzellik katıyor..
Güzel nimetler de bunu tamamlıyor..
***
Yalovalılar Gelmiş yazısındaki ekip bir eksik ile(Hatice gelemedi) ve annemlerin bir başka arkadaşı ile bu sefer kahvaltıya geldiler geçtiğimzi cuma günü.Ben olamayacaktım ALES sınavı,sınavlar vb gibi  yoğunluklarımdan sebep duramayacakken 1 saatliğine kaldım ve bu yoğunlukların arasına güzel tebessümler sığdırdım.Sevdiğiniz,saydığınız şahsiyetlere zaman ayırın ve onlarla güzel vakitler geçirerek ömrün değerini çıkarın,bunu bir kere daha anladım.
 Her mevsim sofrayı süsleyenler ayrı güzel ama şu yeşil ile kırmızı ne de güzel duruyor sofrada..
 Emine teyzenin tarifiyle "Patatesli Kek"hoş o tarife kek dememişti ama ben gene de yayınlamadan önce asıl bir isim varmı öğreneyim.Bu arada nefis birşey ve o gün bitti hem de 2 ölçek yapıldığı halde!
Çilek Püreli Tatlı
Ah bal&Kaymak,ya reçel?Mis gibiler,harikalar,bir sofrayı tatlandıran harika bileşim..
Geçtiğimiz günlerden birinde  bu peçeteleri gördüğümde bir paket almıştım ama sofrayı kurarken hayıflanıp neden daha fazla almadım diye sorar oldum,umarım hala vardır..

9 yorum:

  1. Peçetelik ve ranırınızı kullanmanızı bekliyoruz.ayrıca o sofraya oturmak istediğimizi hatırlatmıyoruz bile.
    biz kaç kişiyiz dersen ben ve keyfim!

    YanıtlaSil
  2. MENÜ ÇOK GÜZELMİŞ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  3. Ben oyle cok begendimki..
    Tebessum degil agzi kulaklarinda sofrasi dedim :)))))

    YanıtlaSil
  4. en guzeli de yuzlerdeki tebessum,ellerine saglik emegi gecenlerin,afiyetler olsun .sevgilerle.

    YanıtlaSil
  5. Yüzlerden tebessüm,damaklardan lezzet eksik olmasın inşAllah.
    Herşey birbirinden güzel.
    Emeğinize sağlık.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle haklısın.."Bir sofrayı tatlandıran harika bileşim"
    Yedikçe yiyesi geliyor insanın..
    Çlike püreli tatlıda,patateslide kekte nefiss görünüyor canım..
    Allah sofranızın bereketini eksik etmesin..
    Herkese afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Gecenin bu saatinde bu sofrayı görmem hiiiç mi hiç iyi olmadı:( Her bir kareye uzun uzun baktım. Yarın sabah kahvaltıya kadar nasıl dayanırım bilmem.
    Harika görünüyor herşey...

    YanıtlaSil
  8. Bereketli sofralarda muhabbetiniz daim olsun.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Reçeli çözemedim ne olaki..:) Sofralarınız bereketli olsun canım..

    Sevgilerimi bıraktım..

    YanıtlaSil

Supangle

Bu tatlıyı ne zaman yesem,yapsam annemin eski evimizin küçük mutfağında gösterdiği çaba hep aklıma gelir. Mikser,blender yok iken süzgeç...