24 Temmuz 2013 Çarşamba

Nurcan'ın muhabbet iftarı..


Ramazan muhabbetle güzel
dua ile güzel
iyi lafızlarla güzel
ibadet ile güzel
mağfiretiyle güzel
affediciliğiyle güzel
gönle dokunuşuyla güzel
inancımıza tazelik katmasıyla güzel
sözün özü bu mağfiret ayı hissettiğin ile güzel,
yaşanılır,
keyifli,
mutlu,
huzurlu ve umutlu..

Allah bizi tekrarlarına nasib etsin şu güzel sofrayı hazırlayan gönlü güzel aile ile,o sofraya birlikte gittiğimiz arkadaşlar ile vs vs..


Barbunya ile bağıntım THY sayesinde oldu..Fazla yemeyen biri için ayrıca lezzetliydi.
O gün sofrada da anlattım.Burada da barbunya pilaki yayınlayacağım da anlatacağım yani arkası yarın:)




Yoğurtlu Semizin bu halini sevdim belki sizler de böyle yaparsınız diye ekliyorum.
Salatalıklar minik doğranmış,semizler elle parçalanmış kesinlikle doğranmamış,sarımsak,tuz ve yoğurt ile karıştırılmıştı.


Çıtır çıtır börekler

Nurcanı tanıdığım yılı hatırlamıyorum artık ama 10 sene olmuştur herhal belki de geçmeye başlamıştır.Güzel hasletleriyle,inancı noktasındaki dirayetiyle gıpta ettiğim kişilerden,Allah daim etsin onu da bu noktada tamamıyla aynı olduğu ailesini de..
Bu sofrada en sevdiğim şu oldu tuttuğumuz oruçları heba ettiğimiz bir sürü çeşit ile yorduğumuz bir şekilde olmadı.Fazlasıyla doydum yine birçok çeşit vardı ama herşey hafifti kararındaydı.Ana yemekteki püreli köfte de mısırlı pilav da enfesti.Herşeyden rahat rahat tadabildim.

Bu iftarda bizim cumartesi grubu toplanmıştık.
Ekibde eksikler olsa da yine tadında güzeldi,ben o akşam Yalova'ya döneceğim için erken çıkmak durumunda kaldım ve tabi ki aklıma orada kaldı..Sizlere de buradan tekrar tekrar teşekkürler,güzel lafızlar&dualar için.

***


Bu arada sofranın tatlı faslını çekemedim ama zengin bir sofra idi.Vişne&Şeftali soslu tart neffisti hemen yaptım birde ablası Nurdan'ın yaptığı Şekerpareler vardı kıyır kıyır idi 2 adet yedim üçüncüyü yiyemedim ama aklım kaldı:-(
Bu arada Nurdan'cığım sana da buradan tekrar tekrar çok teşekkürler,Allah razı olsun herşey için.


5 yorum:

  1. Her şey süper olmuş elinize sağlık.Takipçiniiz oldum bende beklerim:((

    YanıtlaSil
  2. kocaman iftar masası ne kadar da güzel :)
    Allah kabul etsin canım :)
    bereketli ve afiyetli nice sofralarda bulununn inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşının ellerine sağlık Zeynebim
    barbunyasever bir insanım bende...bu lezzetle barışmanda gzüel olmuş

    muhabbetle

    YanıtlaSil
  4. Muhabbetli sofralarınız eksik olmasın inşallah. Çok güzel ve renkli bir sofra olmuş, hazırlayanların ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Boyle guzel sofralar bol olsun insallah. Daha nice Ramazanlar gorelim insallah.
    Harika hersey..

    YanıtlaSil

Şeftalili Çift Katmanlı Kek

Şeftaliler bitmeden birçok şey yapmalıyız! Evet her yıl özellikle meyveli yapılan lezzetleri düşünüp bir ucundan yakalamayı düşünsem de...