4 Nisan 2010 Pazar

Cumartesi kahvaltılarımızı Emirgan'a taşıdık!

Zihnin içinde bir sürü şey devrilirken arkadaşlarla muhabbet edebilmek,eğlenmek,gülebilmek her zamankinden daha bir başka tad verir.Aynen dün olduğu gibi..
Bizim cumartesi ekibimizle bu sefer Emirgan Korusu'nda idik.Çok güzeldi bahar ardından yazı getirdiği için beni hep kasar ama dün güneşte havanın kokusu da çok çok güzeldi!Hele o çimenlerin rengi resmen donduralım kalsın zaman böyle dedirtiecek kadar hoştu..Ya lezzetler dersek harika idi!Biz geçen haftadan kararlaştırmıştık hamur işleri yerine kahvaltılık ağırlıklı olsun diye.Buradan da tekrarlamak gerekirse emeği geçen herkese çok ama çok teşekkürler!
Nurcan'ın nefis "yabanmersinli,damla çikolatalı fındıklı"keki.Tarifini aldım yakında ekleyeceğim,ısrarla tavsiye ederim muhakkak denenmeli!
Fotoğraf çok güzel çıktı ama şu çifti yeni farkettim.Farklı bir hava katmışlar.Ufka bakıp yada lalere bakıp düşünüyorlar herhal?



17 yorum:

  1. Şahane görüntüler.Afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  2. ama ben sizi gördümmmmmm :))))
    ordaydık :))))))

    YanıtlaSil
  3. olacak ablası olacak :P

    gittik gördük beğendik 3 senedir olduğu gibi:)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim, elbette gördük,
    ama kim olduğunuzu bilemezdim ki? ::(((
    öylece önünüzden geçip gittik masal kahramanımla beraber..

    YanıtlaSil
  5. Ne keyif ne keyif :))afiyet şeker olsuuun :)

    YanıtlaSil
  6. Ne guzel gecmıs gununuz
    Afıyet olsun
    Sevgıler

    YanıtlaSil
  7. İnsanın içi açılıyor..ne güzel görüntüler,ne güzel çiçekler:)

    YanıtlaSil
  8. Yaaa artik bizde bahar istiyoruz,soguk yagmur ne zaman gelecek bahar
    valla icim acildi sanki günesin sicakligini hissettim resimlere bakarken harika bir gün gcirmissiniz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Emirgan'a gitmeyeli ne kadar zaman olmuştur kim bilir? Hem sofraya hem de masaya çok imrendim doğrusu:))

    YanıtlaSil
  10. İyi ki de gitmişsiniz ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraflar harika. Piknik masalarına bayılırım. Orada olaydım keşke, laleler de hazır.

    YanıtlaSil
  12. canım ne güzel yapmışsınız bende bu hafta sonu gitmeyi düşünüyorum afiyetolsun size
    mutluhaftalar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Canım merhaba. İyi haftalar. Ne kadar iyi etmişsiniz. Hem piknik yapmışsınız hem eğlenmiş hem de bizler için ne güzel kareler çekmişsin. Ellerine ve yüreğine sağlık. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  14. Bu hafta sonu herkesler oradaymış.. ne güzel ya.. her yer cıvıl cıvıl... ne iyi yapmışsınız..
    vizeler nasıl geçti....

    YanıtlaSil
  15. oh valla keyif yapmışsınız resmen:)))afiyet bal olsun
    öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  16. valla mis mis ne dıyeyımkı bızde hafta içi folryatesıslerındeydık:)
    bekarken arkadaslarla ugradıgımız mekanımızdı emırgan:)

    YanıtlaSil
  17. amanın ne güzel bir sofra öyle
    Emirgan'a kahvaltıya gidilmesi zaten, sonrasında çoook kalabalık oluyor. Fotoğraf çekmek için de en güzel zaman sabahın erken saatleri...
    özledik piknikleri, yakında bir tane de bize nasip olsa pek güzel olur...

    YanıtlaSil

Şeftalili Çift Katmanlı Kek

Şeftaliler bitmeden birçok şey yapmalıyız! Evet her yıl özellikle meyveli yapılan lezzetleri düşünüp bir ucundan yakalamayı düşünsem de...