21 Şubat 2010 Pazar

Kartepe 20.02.2010/Cumartesi tayfası

Bir önceki yazıda o kadar bahsettik.Bu sebepten ötürü şöyle birkaç fotoğraf ile dünkü(20.02.2010 cumartesi/Kartepe gezisi) ahvali anlatmak lazım.Bizim bir cumartesi tayfamız vardır,cumartesi sabahları güzel muhabbetler ve nefis yiyeceklerle sabahları kahvaltı ettiğimiz.Aylardır bir kartepe niyetimiz vardı.Amma velakin bir türlü kısmet olamamıştı,sonunda dün nasip oldu gittik!Önce eskihisarda kendi nevalelerimiz ile kahvaltı ettik.Sonrasında kartepe'ye yol aldık.Biliyorum eskihisardan da fotoğraflar olmalı idi ama çok iyi çıkmamış fotoğraflarım,rüzgar çoktu.İşin ilginç yanı kartepede de otel tarafı olsun,dağların olduğu taraf olsun çekmemişim doğru dürüst fotoğraf,kendime şaştım!Hep kendimizi fotoğraflamışız tayfamız ile:)
Kar çok yoktu.Zirveye doğru çıktıkça görmeye başladık ama biraz züğürt tesellisi babında duruyordu.Otelin tarafına tam noktasına gelince şu görünen tarafı böyle görmek dahi rahatlattı.Buradan başladık yürümeye.Kar biraz kumlu hale gelmesine rağmen kartopu oynamamıza engel olmadı.
Birde böyle doğal kaydırakta vardı!Ağaçların arasına atılmış bir afiş iken Emine'nin azimle gidip onu alması sonucunda  kaydırak olmaya terfi etti.Bizde önce bir reklam yaptık ama:)
Telesiyejin zireveye giden tarafı rüzgar nedeniyle kapalı idi.Sadece kısa bir mesafeye gidebildik.Amma ayakların yerden kesilmesi güzeldi.Güvenlik babında biraz aksaklıkları var umarım onu da düzeltirler.
Sonrasında yavaş yavaş maşukiyeye doğru inişe geçtik.Alabalıklar bizi bekliyordu:)Nurcan görmemeli bu resmi.Vicdanımızla başbaşa bıraktı bizi.Gözüne bakıp nasıl yiyebildiğimizi söyledi:)Aslında mantıksızda değildi lafzı ama yazık pişmiş gelmiş artık!
Alabalık hiç yememiştim bundan önce ben onları merakla düşünürken diğer nefasetleri sofrada görmek dahada ala hale getirdi keyfimizi:)
Üst fotoğraraftaki fırınlanmış mantarda güzeldi.Ama bu harika birşeydi.Amma velakin Nurcan'ın dediği gibi biraz yağ depolanmış gibi hissettirsede sonunda:)
Gittiğimiz yer "Yayla Alabalık Tesisleri"idi.Aslında mekanın giriş kısmını da fotoğraflardım normalde.Ama ne hikmetse dün bu noktalarda bir durgunluk hasıl olmuştu bende herhalde bir önceki akşamın biraz keyifsiz geçmesinden midir nedir bilemedim.
Velhasıl dünkü gezimiz çok ama çok güzeldi.Buradan tekrar vesile olan herkese teşekkürlerimi iletim.Muhabbet ve güzel tatlarla buluşma,keyif alma günü idi..Tekrarını en kısa zamanda şurada herkesin önünde büyük büyük ısrarlar ile  taleb ediyorum:)

15 yorum:

  1. ben baklavadan vazgeçtim kartepeye gitmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. kartepe senin olsun (soğuğu sevmiyorum :)
    amaaa maşukiyeyi çok össsledim zeynepcim :)))
    sağ selim bekledik seni :)

    YanıtlaSil
  3. bol okjijenli güzel bir gezi olmus,balik nefis görünüyor sadece gözü icimi acitti

    YanıtlaSil
  4. cok güzel bir gezi oldugu belli
    keske bizimde imkanimiz olsa böyle sevgiler güzel bir hafta dilerim canim...

    YanıtlaSil
  5. ne güzel fotoğraflar.. çoktandır bende gitmiyorum.. fotoğraflarla tekrar görmüş oldum:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ben senelerce izmitte yaşadım ama kartepeye gitmedim hiç büyük eksiklik...Resimler harika güzel vakit geçirmişsiniz...Bol gezmeler sizlere...
    Sevgiler...



    www.gonuluncelezzetler.com/

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel olumş,kafanızı dinlemişsiniz:))
    bende gitmek istiyorum,keşke gidebilsem:)
    bu kadar fotoğrafda yeter bize şimdilik,bir daha ki sefere daha çok çeker,telafi edersin...

    YanıtlaSil
  8. Zeynepciğim bu güzellikleri ben yazın gördüm maşukiyeye geldiğimizde kartepeyede çıkmıştık. Ama yazın pek bir anlam ifade etmedi. Ama maşukiye ye bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Bu aralar hızına yetişmek zor oluyor Zeynep'ciğim. O güvecin içindeki mantar sanırım çook cazip görünüyor. Kartepe ne güzelmiş.

    YanıtlaSil
  10. Ooohh ne güzel gezmişsiniz, darısı başımıza.

    YanıtlaSil
  11. erciyese buyrun adam boyu kar var:))) canım benim ama görüntüler çok güzel bende gitmiştim hatıra tazeledim görüntülerde öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Mübarek Mevlid kandilinizi kutlar, herşeyin gönlünüzden geçtiği gibi olmasını temenni ederim. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  13. TÜM DUALARINIZIN KABUL OLMASI DİLEĞİYLE..HAYIRLI KANDİLLER:))

    YanıtlaSil
  14. GÖZLERİNDEN IŞIK KALBİNDEN ALLAH SEVGİSİ EKSİK OLMASIN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN...

    YanıtlaSil
  15. Yani fotoğraflara bakıp iç geçirdim.
    ELLERİNİ AÇ MELEKLER GÜL KOYSUN, GÜLÜ KOKLA YÜREĞİN SEVGİ İLE DOLSUN.
    BU DÜNYA SANA VE SEVDİKLERİNE HEP CENNET OLSUN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil

Nazarımda bamya güzeli

Yemek seçmek gibi birşeyin lüks sayılabileceği evde büyüdük. Annem kızkardeşimde hafif yayları gevşetse de onun da yemediği şeyler hem ...