27 Ocak 2008 Pazar

Nefis lezzetler ve günden kalanlar..

Bugün(cumartesi) bu güzel+mükellef sofraya davetliydim göçmen böreğinin yoğurtla da yendiğini ve güzel olduğunu öğreten Arnavut kızı tubamıza davetliydik arkadaşlarla.
Eee tabiî ki bahis göçmen böreğinden gidiyorsa muhakkak sofradada vardır aynı zamanda ek olarak bir sürü nefis tat birde üzerine aşure üff bugün haddi aştım zannımca:)
işte göçmen böreği,nefisti harika bir lezzet oluyor bundan önce fatmalardada yemiştik oda harikaydı buda öyle,tekrar tekrar ellerinize sağlık senin ve annenin tubacım.



Sonra tatil için istanbulda olan abim ve kardeşimle akşam gezmesi üzerine eklenince günlerdir dışarıya çıkmayan,adrenalinden uzak sessiz sedasız bir yaşam süren biri için yorucu oldu tabi:)

Ve bu geziden kalanlar,işin ilginci İskender seven biri olarak ağbimin yemesini sadece fotoğraflayabildim,kardeşim künefenin tadına doyarken gene izlemek düştü çünkü çok toktum çok ne yapayım Tubanın güzelim sofrasındaki her birşey nefisti:)
Sonrada biraz dolaşıp eve doğru yol almak düştü payımıza ki iyikide düştü açıkçası Uzun zamandır taksim’e çıkmamıştım hiçbiryere gitmediğim gibi,açıkçası bu akşam kafam şişti her taraf pislik içinde gürültü derken zihnim yoruldu sakinlik güzel dinginlik iyi dedirtti bana ama genede bu sözcüklerin ucunu açık bırakmak gerekir insanoğlu bu ne oldum dememeli değil mi?
:)

birde görüldüğü üzere bu leziz tatları ilk halleriyle yakalayamadım çünkü ikiside hemen başladılar yemeğe bir durun dememe kalmadan gördüğünüz hallere geldi canım lezzetler:))

16 yorum:

  1. çok güzel bir sofra ve menü hazırlamışsınız.ellerinize saglık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Zeynep'ciğim,

    Arkadaşın ne güzel bir sofra hazırlamış. Siz de kardeşler olarak felekten bir gün çalmışsınız.
    Haklısın, farklılıklarımızla bir arada yaşıyoruz, elbette biri diğerinin üzerinde baskın olmadan. Haklısın anne olmak mucizevi bir şey gerçekten.
    Sana hala daha iyi ders çalışmalar.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Zeynep'ciğim,
    Pazara gitmen ne güzel! Ne kadar az genç kız vardır gerçekten de İstanbul'da ısrarla pazara giden. Umarım Ayvalık ve Bodrum pazarlarını, aslında tüm Ege pazarlarını görmek kısmet olur. Hepsi birbirinden güzeldir.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Zeynep, künefe yiyememn kötü olmuş. Görüntüsü beni buralarda mest etti.:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Zeynepcim,
    Blogundaki o bulgur köfteleri beni benden aldı yahu! Şahane şahane..
    Seni hemen linklerime ekliyorum canım, profilinde okuduğuma göre bir mekan açmak istiyorsun sanırım.Umarım bir gün gerçekleştirirsin bu isteğini..
    Sofran da harika, nerden künefe bulsam da yesem? :))
    Görüşmek üzere, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Canım ne kadar şanslısın harika bir sofrada bulunmuşsun. Bende günlerdir hastalıktan ne yediğimi anlamadım. Künefenin tadına bakamaman gerçekten kötü olmuş. Bende künefeye bayılırım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canimcim,
    off, harika seyler var burada, börekler, iskenderler, tatlilar ben fazla dayanamiycam ve hemen kaciyorum, böregi yapan arkadasinizin ellerine saglik diyorum tabii ki.

    Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Yapilirmi canim bu yaa. Kunefe bittim. Biz buralarda istedigimiz anda nereden bulalim kunefeciyi. Simdi kalkip yapsam mi acaba diye dusunuyorum. Tatliyla aram hic yoktur ama kunefe dayanamam. Gece gec saatlerde cok yapmisimdir. Ayrica sofra da cok guzel gorunuyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. off bunnar harika canım yaaaaa afiyetler olsun yapanın ellerine sağlık ...sanada afiyetler olsun..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Zeynep'ciğim hepsi de birbirinden nefis, daha güzeli sevdiklerinle birlikte güzel bir gün geçirmiş olman:) arada bir tekrarlamak lazım, değilmi:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. muth�s gorunuyor eller�n�ze sagl�k
    ............
    mutlu haftalar:)

    YanıtlaSil
  12. Akıllara zarar bir sofra ve arkasından künefe:))))

    Hepsi nefis görünüyor...


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. gecenin bir yarısı bu blogu açmam büyük bir yanlışlıktı nedenmi acıktırdı beni enfes şeyler büyüledi eller dert görmesin sofrada bende olmak isterdim

    YanıtlaSil
  14. Guzelim memleketimin sokaklari pis olsada gurultulu olsada benim elime bi gecse hic sikayet etmeden gezerdim .Tabiii kunefesiz ve iskendersiz gezmek olmazdi dimi.Boreklerde cok lezzetli gorunuyorlar.Yapanlarin ellerine saglik yiyenlerede afiyet olsun.Selamlr

    YanıtlaSil
  15. Hımmmmmmmm menü harika, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  16. huhu ben geldim,

    evet haklisin nefisssssss lezzetler :))

    ellerine ve yüregine saglik...

    nasilsin canim?

    insaALLAH iyisindir ve haftan güzel baslamisdir ve güzelde biter :))

    her zaman sevgiyle kal,

    sevgiler aysel

    YanıtlaSil