3 Aralık 2007 Pazartesi

Zevkle hazırlanan güzel bir kahvaltı ve gün,ama...

Bir cumartesilerim var rahat uzun kahvaltı için (ki onada en
fazla 2 saat ayırabiliyorum,vaktimi tüketmemek için)evvelsi günde öyle bir cumartesiydi,sabah hafif uyanır gibi olurken mis gibi bir poğaça kokusu burnuma geldi kalktım koku gittikçe yayılıyor ve takipJmutfakta noktalandı.
Annem(o gün)hacca gidecek akrabamız-aynı zamanda çok yakın dostlarımız için açma hazırlamış havaalanına gidecekler bizimkilerde.
İyi yalnızız dedim ki kardeşimde yokmuş kahvaltıya,oda çıktı kaldım yalnız başıma annemden rica ettim gazetelerde verildi.
Ve şu güzel sofrayı kurdum kendime özene bezene:)
amma velakin günlerdir kendimi çok iyi hissettiğimi söyleyemem yalan olur,ruhen açıkçası tuhaf bir halde hissediyorum kendimi sıkıcı ve yorgun sonra gazeteleri okudum onlarda moralininn son tükenmeyen kısmını silip süpürüyor.
bakıyorsunuz cümlelerimde iç açıcı değil ama tarif eden kelimeleri bulamaz olmuşum,yazı beni en iyi anlatandır kelimelerin yaptığı valste rahatlıyorum ondanda uzağım uzun zamandır derken ben böyle hallerde gidiş gelişler yaparken pazar günü okuduğum bir yazının girizgahı işte tamam dedirtti bunlar benim cümlelerim olmalıydı dediğim bir yazı,içeriği dediklerimle çok alakalı olmayabilir ama girizgah nefisiti!
Bu güzel girizgah Yıldırım Türker'in Radikal 2'deki 2.12.2007 tarihli yazısındaydı.
dün abimle konuştuğumda oku dedim konuşmama,hali pür melalimi anlatmama gerek yok yazı özetlemiş..
gelen zamanlar sakinlik getiriyordur bize kimbilir deyip umudun sularına bıraktım kendimi...



anneciğimin yaptığı açmaları da göstermesem olmaz ama,
her ne koşulda olursa olsun onsuz ona dair emaresiz olmaz:)

4 yorum:

  1. canım valla aynen bende haftasonu kahvaltısına çok önem veririm hafta içi işyerinde tost yiyorum yada benzeri bişiler o yüzden haftasonu bende acele etmeden keyfine vararak yaparım kahvaltımı....sanada afiyetler olsun..anneciğininde ellerine sağlık..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Yazmıştır! ama,tahmin ederiz..

    bugün de okuduk,
    her zaman okuruz..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Hafta sonu kahvaltısı benim içinde çok özeldir Zeynep'ciğim. Hele açmalar çok leziz görünüyor, annenin ellerine sağlık.
    Suskunluk, bir an için bile dile getirilebiliyorsa, kalıcı değildir, belki yeni bir algının veya içinden fışkıracak bir coşkunun ön hazırlığıdır belkide.
    Herşey gönlünce olsun.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Annenizin ellerine sağlık açmalar çok nefis görünüyor bu güzel sofrada harika bir kahvaltı olmuştur afiyet olsun sevgiler

    YanıtlaSil

Şeftalili Çift Katmanlı Kek

Şeftaliler bitmeden birçok şey yapmalıyız! Evet her yıl özellikle meyveli yapılan lezzetleri düşünüp bir ucundan yakalamayı düşünsem de...