10 Ekim 2007 Çarşamba

Vakıftaki iftarımız arkadaşlarla:)

upuzun bir masa:)
işte gecenin özel-vip yemeği:))


hocamızın yaptığı hünkarbeğendi










sonra meryem ablamızın dolması,harikaydı nefisti
eh acıydıda hele çok güzeldi oh oh:)






eee çiğköftesiz olmaz tabiki:)
ooo buda bizimkilerin menüsünden bizim bir
tane'gördüğüne aşık görmediğine bulaşık
'arkadaşımız var son anda değişiklik olmadıysa (ben yokken)buda onun ellerinden:)







cancağızım seni sonunda mutfak'tada görebildik bugünede şükür:)))
ne güzelde yapmış aferin:)



karakızmıydı-sarıkızmıydı derken evet sonunda kararlıyım,hatırladım(tabi hafızam yanıltmıyorsa)karakız köfte yaptım(anneciğim sağolsun onun emeği daha çoktu) bende iftar için.







2 yorum:

  1. Sevgili mutfak havlusu,
    Oncelikle sayfama hosgeldin ben de hemen iadei ziyarete geldim basladim keyifle sayfani gezmeye.. bu guzel ramazan sofrasini gorunce dayanamadim hemen yazdim :) insallah seneye de nasip olur gormek ramazan ayini.. harika bir sofra olmus bu.. hunkar begendi ve patatesli toplar favorim.. sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin ve teşekkürler calimero:)
    inşAllah seneyede hep birlikte huzurla afiyetle Ramazanı görmek nasib olur.
    ve böyle sıcak sofralardan eksik olmayız ağız tadıyla..
    beğendiğine sevindim,çok lezzetliydiler hepsi:)

    YanıtlaSil

Portakallı Yer Elması

İki tarif ekleyip kaçacağımı sananlara iki kez merhaba!  :-) Yok yok sözümüz söz olsun. Kayıt altına alıyoruz.Şahitliğimiz bir önceki...